Alone

Alone


Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

 

عزیزم میدونم هرگز منو تنها نمیذاری                       نه هوای کینه داری نه خیال غصه داری

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

عزیزم میدونم هرگر منو تنها نمیذاری                        نه هوای کینه داری نه خیال غصه داری

Am                                                                 Dm

عزیزم میدونم  تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری            اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی

Dm       Gm      F                                                                Bb

توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من       توئی تو توئی تو توئی تو

Am                                                                 Dm

عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری             اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی

Dm       Gm      F                                                                Bb

توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من        توئی تو توئی تو توئی تو

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

تو همیشه با دلی که پر از خضور عشقه                  چشم به راه من نشستی مونس تو قطره اشک

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

تو همیشه با دلی که پر از حضور عشقه                  چشم به راه من نشستی مونس تو قطره اشک

Am                                                                Dm

عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری           اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی

Dm       Gm      F                                                                Bb

توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های  من     توئی تو توئی تو توئی تو





نظرات شما عزیزان:

arena
ساعت15:50---21 فروردين 1391
سلام جیگر وبت خیلی قشنگه
به وب منم بیا و منو بلینک منم تو رو با هر اسمی که خواستی میلینکم!
نظر یادت نره!!!!!!!!!!!!!
با اسم we patogh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com